FYTOGREEN -ΦΥΤΕΜΕΝΑ ΔΩΜΑΤΑ, ΚΑΘΕΤΟΙ ΚΗΠΟΙ



  Η Fytofoam Hellasαποκλειστικός αντιπρόσωπος του ειδικού για πράσινες στέγες υποστρώματος fytofoam της ολλανδικής  Aqua Resins Technologies B.V. κατασκευάζει ταρατσόκηπους και πράσινες στέγες στην Ελλάδα ήδη από το 2001. Με την πολυετή εμπειρία και τη στήριξη του ομίλου εταιρειών Κιτάντζη μελετάμε , σχεδιάζουμε και κατασκευάζουμε ταρατσόκηπους, πράσινους τοίχους και πράσινες στέγες απόλυτα προσαρμοσμένα στις ανάγκες σας και τα τεχνικά χαρακτηριστικά της κτιριακής σας υποδομής.





 
 BHMA 1o
 
απευθύνομαι στις εταιρείες που κατασκευάζουν ταρατσόκηπους και φυτεμένα δώματα
ελέγχω τα υλικά που χρησιμοποιούν, ζητάω πιστοποιήσεις,
μαθαίνω για τη χρήση κάθε υλικού ξεχωριστά,
υπολογίζω το κόστος και τον χρόνο που απαιτείται για τη συντήρηση του κήπου μου,

ελέγχω αν λαμβάνουν υπόψη την στατικότητα και  άλλα τεχνικά χαρακτηριστικά της δικής μου ταράτσας,


ελέγχω την ποιότητα και την ποικιλία των φυτών που μου προσφέρουν.
  Εξετάζω τα πλεονεκτήματα της τεχνολογίας fytogreen system με τη χρήση του ειδικο αφρού, κάνω μια βόλτα στα φυτώρια του Ομίλου Κιτάντζη για να δω από κοντά τα φυτά, επισκέπτομαι τα γραφεία της fytofoam για να γνωρίσω τα υλικά κατασκευής του κήπου μου.
BHMA 2o
 
Ειδικό συνεργείο τεχνικών συμβούλων της fytofoam επισκέπτεται το χώρο που επιθυμώ να διαμορφώσω
Ο στατικός μηχανικός ελέγχει τη στατικότητα του κτιρίου μου μελετώντας τα σχέδια, κάνοντας επιτόπιο έλεγχο και ερευνώντας για τυχόν φθορές στο χώρο παρέμβασης που μπορεί να δημιουργήσουν πρόβλημα είτε στην διαμόρφωση του κήπου είτε στη μετέπειτα λειτουργία – συμπεριφορά του δώματος
Ο αρχιτέκτονας τοπίου δημιουργεί μια πρώτη κάτοψη του χώρου και στη συνέχεια με βάση και τα ευρήματα του μηχανικού μου προτείνει τη διαμόρφωση του κήπου με βάση τη χρήση που επιθυμώ και είναι επιτρεπτή από την στατική υποδομή του δώματος.
Ο μηχανικός της fytofoam μετά την επιτόπια έρευνα μου χορηγεί Βεβαίωση Στατικότητας της στέγης
 
Βήμα 3ο: Σχεδιασμός ταρατσόκηπου


Ο αρχιτέκτονας τοπίου σχεδιάζει την κάτοψη του κήπου μου, το δίκτυο απορροής υδάτων και το σύστημα άρδευσης (εφόσον τοποθετηθεί).


Σημειώνει επίσης τα υλικά που θα χρησιμοποιηθούν για την εγκατάσταση του κήπου και αφορούν στην υποδομή της ταράτσας (υλικά στεγανοποίησης, απορροής υδάτων κτλ.), λαμβάνοντας υπόψη την υπάρχουσα κατάσταση και τον τύπο της φυτεμένης στέγης (εκτατικός, ημι-εντατικός, εντατικός) που πρόκειται να εφαρμοστεί


Το σχέδιο αυτό ακολουθεί φυτοτεχνική μελέτη με τα προτεινόμενα από τη fytofoam φυτά για τον δικό μου κήπο.
τηλ.επικοινωνίας με σύμβουλο της εταιρείας 6944966908

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μελία